The Little Girl Diary

Saturday, 11 January 2014 | 22:02 | 0 Strangers
hmm kenapa lah semua ni mesti jadi kat aku. tahu tak betapa peritnya perasaan ni. yang dah hampir dua tahun aku tahan. ye aku tahu, tak boleh nak paksa seseorang tu untuk faham kita je. tapi susah tahu susah? ya Allah haii. geram, sakit hati semua ada. memang semuanya tak akan jadi mcm dulu. tapi itulah sebenarnya yang aku harapkan. hm.... kata nak cuba, janji, aku kena baki kerjasama sikit. yee boleh. tapi cara tu tak nampak langsung tahu tak. aku faham kau rimas dengan semua ni kan. okay aku cuba untuk lepaskan benda ni jauh jauh dari fikiran aku. tapi tak boleh.. tah kenapa benda ni masih lagi telintas dalam kepala otak aku ni. kat rumah boleh cerita la en tegur semua bagai, wc , ws. kat sekolah? hm memang tidak lah kan. haihhh perasaan ni .. tah macam mana tah. huh Allah je lah yang tahu. selagi tak jumpa ftf and straigh semua benda selagi tu tak senang duduk. errr tah lah . tak tahu nak cakap mcm mana lagi dah. -___________-

Older Post
All right reserved by Nurul Afrina