The Little Girl Diary

Sakit hati :/
Wednesday 11 January 2012 | 17:05 | 0 Strangers

 

Assalamualaikum . Heyy korang sehad ? Sory sebab dah lama tak update . Takde masa and idea lah . Hari ni baru ada idea nak update apa . K harap korang faham perasaan aku lepas korang dah baca nanti .  Hurm , sakit hati ? Korang mesti nak tahu kan kenapa aku sakit hati , dengan siapa aku sakit hati  . Okayy-II . Nanti aku bagi tahu eh . Err , aku ade lah suka dekat sorang budak ni . Aku kenal dia dari tahun lepas . Dia sekelas dengan aku . Tah macam mana aku boleh suka dekat dia . Mula-II memang lah okayy kan cara dia layan aku tu . Tapi , lama-II menyakitkan hati lah . Dia ada suka kat sorang budak ni . Budak yang dia suka tuh pulak bestie aku dari darjah 4 . Tapi sekarang kitorang dah tak berapa rapat . Aku tak tahu kenapa dia jahat sangat dengan aku . Apa lah dosa aku kat dia sampai dia sanggup buat aku camni . Semalam aku punya lah merayu-II depan dia sampai menangis then dia jawab 'Okay-II' . So , aku fikir dah takde masalah lah . Pastu , kawan aku cakap dia suka dekat budak tuh . And mood aku terus takde sampai sekarang . Nak belajar pon dah tak fokus . Haishh , aku tak tahu lah nak cakap macam mana lagi . Sakit gilaa weyh hati aku nih . Kalau korang jadi aku , korang tahulah macam mana sakitnya hati aku nih *kesat air mata* Malam tadi aku tak boleh nak tidur nyenyak . Aku punya lah nangis sampai tertidur-II . Mata aku pon dah nampak bengkak . Malu nak gi sekolah japgi . Dah lah . Makin lama aku cakap pasal dia , makin sakit , hati aku :( K bye ♥

Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina