The Little Girl Diary

Lawak ah .
Wednesday 25 January 2012 | 10:31 | 0 Strangers

Assalamualaikum dan Hye Preety and Handsome Bloggers :)
Selamat Malam . Korang apa khabar? Sehat? Aku demam :/ Siann aku -.-
Okayyy , korang nak tahu tak apa yang lawaknya . Hehe . Petang tadi aku pergi Hospital Ampang . Mak and ayah aku pergi lah tengok pakcik aku dekat wad . Aku , aneesah and aqeelah tunggu lah kat lobi . Sambil-2 tunggu tuh aku makan lah macam-2 dengan adik aku . Pastu tiba-2 adalahh sorang mamat ni datang duduk sebelah aku . Aku pon cakap lah dalam hati haihh mamat ni macam dah takda tempat lain dia nak duduk . Sebelah aku jugak yang dia nak duduk . Dalam 10 minit lepas tu dia tegur aku . Dia tanya aku duduk mana , form berapa , sekolah mana . Soo , aku jawab jea lah . Yang tahannya dia asyik puji-2 aku jea . Aku cantik lah , aku slim lah . Aduhh , rasa macam nak suruh jea dia bla time tu . Maluu aku . Haha . Sakai betul -.- Hurm , tengah borak-2 dengan dia tiba-2 mak aku datangg . Mak aku tanya tu siapa . Aku cakap boyprengg aku . Mak aku macam terkejut jea . Then , aku cakaplah mana ada . Akak pon tak kenal dia siapa . :D Aku ceritalah kat mak aku pasal mamat tuh . Mak aku gelakk jea . Ishh . Haha ;D Peace ^^v Okayy lah . bbye . Jumpa dekat next post . ♥

Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina