The Little Girl Diary

AJL 26 ♥
Sunday 29 January 2012 | 08:52 | 0 Strangers
Assalamualaikum and Selamat malam semua ! Jum ngeteh :) Hehe ~ Acane hari okayy? Haha . Aku okayy jea jangan risau . Ermm , pejam celik , pejam celik hari ni hari ahad and esok kitaa dah start sekolah kan? Yeah! Sukanya aku . Korangg mesti rasa sekejap jea kan cuti . Alahh , apa susah . Buat jea cuti sendiri . Mwehehe :3 Homework korang dah siap kea? Kena marah dengan cikgu padan muka :P Haha . Kalau cikgu tanya kenapa tak siap , korang cakap jea lah 'Malam tadi tengok AJL lah cikgu' :D Kalau berani cakap lah . Penyepak makan dia :) Okayy , nak cerita pasal AJL ni . Korangg minat siapa? Aku minat Hafizz . Tak tahu lah kenapa . Wee!~ Akhirnyaa menangg jugak Hafiz malam ni . Walaupon pakaian dia macam tu dengan tak berseliparnya . Alhamdulillah . Dah rezeki dia nak buat acane ^^ Tapi , aku tengok dekat twitter , ramai yang kutuk-2 Najwa Latif tu . Kesian diaa . Dah bukan rezeki dia . Okayy lagii dia . Umur 17 tahun dah naik stage AJL korang ada? Takde kan . So , tak payah nak kutuk orangg sangat . K , aku dah tak tahu nak cakap apa . Eh2 ada satu aku nak bagi tahu ni . AKURINDUDIA  ♥ Hehe ~ Tu jea . Bye . Sekali lagi , selamat malam :)


Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina