The Little Girl Diary

Untitled
Thursday 8 December 2011 | 06:01 | 7 Strangers
Assalamualaikum .


Pftt -.-' Nak tahu tak , tadikan masa aku tengah online kan . Adalah sorang budak ni . Dia tibe-ii je tegur aku . Dah lah tak bagi salam . Iskk-ii . Bengang gila lah dengan dia . Dia cakap nak Berkenalan dengan aku  . Dah aku chat dengan dia mestilah aku nak kan . Atoyaiii . Lepastu , dia tanya aku berapa tinggi and berat badan aku . Apalah budak ni kan . Sebok nak tau hal perinadi orang . Then , aku tanyalah dia . Asal kau tanya ? Nak tahu dia cakap apa . Dia cakap , sebab nak padan kan dia dengan aku . Ishh , ada ke patut dia cakap macam tu . Ingat aku ni apa . And lastt sekali yang paling aku tak suka , dia panggil aku 'SAYANG' . Err .
Geli gilaa lah . Umur baru 11 . Ada hati nak mengorat anak dara orang . Hewhew . Peacee!

Tag : Fiezah











Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina