The Little Girl Diary

Peace ^_^v
Tuesday 27 December 2011 | 06:31 | 0 Strangers
Assalamualaikum .
Helloww , Korang sehad ?
Wahh , lamanya tak update blog ni kan .
Hari ni tibe-ii tergerak hati nak updated pulak .
Hehe . Okayy-ii . Aku nak cerita pasal lain lah .




Haa! Tu diaa . Nampak tak gamba kat atas tu . Kalau tak nampak pi cek mata hang tu naa . Haha . Takda lah gurau je . Okayy-ii . Back to the topic . Tadi aku saja lah belek blog Dia ni . Masuk-ii je blog dia kan . Nampak lah Header dia yang comel tu kan . Hee ! Mana tak nya aku cakap comel . Kan ada gamba aku kat situ . Mwehehehe . Perasan comel lah aku ni kan . Elehhh . Jeles lettewww! Hehe . Aku rindu lah budak yang dalam gamba dengan aku tu . Lama dah tak jumpa dia . Tak sabar-ii pulak nak pi sekolah nak jumpa dia . Hikhik . Orang pi sekolah nak belajar bukan nak jumpa kawan . Apalah aku ni kan . Tehehee . Okayy lahh . Malas nak cerita panjang . Kang tak pasal-ii merapu tah kemana pulak minah ni . Kiss sikit . Muahhh :*

Bubye !

Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina