The Little Girl Diary

Single ? :\
Friday 11 November 2011 | 18:10 | 0 Strangers

Sekarang , Aku single . So , dah tak de sape boleh halang aku nak layan sesiape pon .
Tapi , aku sedih + sunyi gila tanpa dye (aiman).
Aku sayang dye lagi . Sayangg sangat . Aku rase nak sangat Relationship ngan dye balik.
Tapi , macam dye nak terima aku balik .
Hurm .
Kenapa semua neyh jadi kat aku ? Kenapa dye buat semua neyh kat aku?
 
"Pliss lah awak , Tolong lah faham perasaan saye . Saye sayang awak sangat .
Mane pergi semua janji-ii awak kat saye .
Hm , Ye saye tau tak semua janji tak bole d'tepati .
Saye just nak awak tau .
Sekali saye sayang awak , sampai bile-ii pon saye sayang awak !! :\
"


Hm , 11.11.11 . Aku gadoh ngan dye . Sebab .. #Takpayahtaulah .
Then , Balik tuh , aku text dye . Aku cakap lah , sory pasal tady .
Pastu , lepas balik sch aku terus bukak dye punye profil .
Aku nampak dye Update status .
Dye tulis . "Aku takkan maafkan kau "
Haihh . Lepas jea aku bace ape yang dye tulis tadi tuh .
Air mate aku pon mengalir . #ayattakboleblajewp .
Hm , Redha jelahh denga ape yang dah terjadi neyh ! -..-







Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina