The Little Girl Diary

Hangout ♥
Tuesday 22 November 2011 | 23:31 | 0 Strangers

Jyeahh , Syok gilaa ar semalam hangout dengan
Farah Aliah and Mas  . Pergi Times Square je .
Perhh , melayang duit aku . 50 Ringgit habis .Nasib baik mak aku tak marah :DSampai-ii , Kitorang makan dulu .Yelaa , mane taknyee .Duduk dalam kete kemain lame lagi .
Lapa lahh kan .So , kitorang pergi makan lah dulu .Then , lepas dah makan .Ingatkan nak pergi tengok wayang .Tak jadilah .Takot balik lambat pulak .Pastu , Kitorang pergi lah main .Kitorang main Roller Coaster and macam-ii lagi lah .Wootwoot , Pening meyhh kepala aku .
Tapi , Bestt sangat .Rugi takk ikot :PHee !~Thnanks Korang .Sayangg korang .Nanti kalau ade mase kita pergi lagi eh  .Kitorang habis main dalam pukol 7 Camtu lahh .Lame kan kitorang main .Eheh .Jeles letteww .Hm , lepas jea kitorang dah habis main tuh .Kitorang pegi makan .(haih , makanlagimanetakgemok)Lepas makan tuhh .Kitorang chaww ar .Aku sampai umah nak dekat pukol sepuluh .Haih , lame nyee lah kitorang hang kan .Nasib baik mak aku tak marah .Hihi .Okayy lahh tuh je yang nak share .Sorry lahhh .Takde pic time kitorang hang tuh lah .Kalau nak tengok , Tengok kat blog Farah Aliah eh .
KBoii !~ 





Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina