The Little Girl Diary

Aiman
Monday 14 November 2011 | 07:12 | 0 Strangers
Siapa Dia ?
Ex boyfie aku lah .

Meh nak cite sikit pasal dia [=

Walaupon , Kitorang tak bersama Aku tetap sayangkan Dia .
Sayang Gila lah . #Haih,dahsayang,glepulaktuhkan
Time dia mintak clash tuh kan , Aku sakit hati gila weyh .
Sampai hati Dia buat Aku macam ni kan .
Then , Aku tanyelah Dia 'Tapi , Kenapa ? ' Nak tahu Dia jawab ape ? 
Dia cakap Aku suka layan lelaki lain .
Alahaii , Setakat Aku layan lelaki lainnye ponn .
Macam lah Dia tak pernah layan permpuan lain kan . Gr -..-
Dulu , Time aku kapel dengan dia , Dia lah orang yang paling faham perasaan aku .
Sekarang ? Hm , Entah lah .
Hanye Tuhan jea lah yang tahu kan-ii ?
Sedih gila lah weyh! :( 
Aku teringin nak jumpa Dia , Then cakap kat Dia yang Aku masih sayang kan Dia lagi .
Tapi , Aku takot lah . 
Nanti Dia kata Aku neyh apa pulak kan .
Syok Sendiri Lah , Itulah , Inilah .
Hm , Nak tahu tarikh Keramat bagi kitorang Bila ?
13/MAY/2011
Alahaii , Sekejanye lahh kitorang kapel kan .
6 Months 1 Day jea .
Uhukks , Sedeyhnyee .
Teringat pulak dulu kitorang selalu salam sebelom balik rumah .
Hurm , --..--
Aiman !! Aku Sayang Kat Kau Lagi Lah , Tolong Lah Fham Perasaan Aku  >_<
#Takdapatcakapedepandie,dapatcakapkatsiniponjadilahkan.
Sekarang neyh Dia agak sombong lah jugak dengan Aku dekat sekolah .
Kalau Dia nampak Aku je , Mesti Dia nak larikan diri daripada Aku .
Hm , Apelah agaknye Dosa Aku Kat Dia .
Besar sangat ke dosa Aku kat Dia .
Kalaulah besar sangat Dosa Aku tuh , Cakap jea lahh .
Aku boleh ubah diri Aku =)
Aku tak berapa suka lah dengan perangai Dia yang sekarang neyh .
Dia dah berubah gila .
Aku nak perangai lama Dia .
Mane lah agaknye Dia campak kan .
Haih , Sumpah Aku cakap . 
Aku memang tak boleh lupakan Dia .
And , Aku takkan benci Dia sampai bila-ii .
   
ILoveYou , Lah Aiman :*
     

Older Post | Newer Post
All right reserved by Nurul Afrina